Svære samtaler kan være en udfordring f.eks. sygefraværssamtaler, adfærdssamtaler, advarselssamtaler og opsigelsessamtaler.

På dette kursus bliver du klædt på til at kunne håndtere de samtaler på en god og optimal måde.

 

 

Du lærer, hvordan du gennemfører samtaler konstruktivt og anerkendende.

På kurset arbejder vi med værktøjer til, hvordan du gennemfører udfordrende samtaler på en god og konstruktiv måde. Du lærer, hvordan du bedst forbereder samtalerne, afholder samtalen og du lærer at følge op på samtalerne.

Vi arbejder med værktøjer til, hvordan du forbereder, gennemfører og følger op på udfordrende samtaler på en konstruktiv måde. Du får mulighed for at afprøve værktøjerne på kurset, så du kan forberede, gennemføre og følge op på de samtaler, du i fremtiden har brug for at afholde.

Konkret vil du efter kurset kunne:

  • Forberede de svære samtaler, så du kan tage samtalerne i tide
  • Gennemføre de svære samtaler, så du sammen med medarbejderen, kollegaen kan skabe den nødvendige udvikling
  • Følge op på de svære samtaler

Med hjem:

Du afprøver og får konkrete værktøjer med hjem

Værktøjer til hvordan du gennemfører udfordrende samtaler på en konstruktiv måde

Du lærer at forberede, gennemfører og følge op på de svære samtaler

 

>> KØB KURSET <<